محل لوگو

مشاوره کنکور فنی و حرفه ای


اگر کنکور فنی حرفه ای را در پیش دارید، حتما می دانید که این آزمون، مهم و سرنوشت ساز هر سال یک بار برگزار می شود. قبولی در این آزمون، می تواند آینده شغلی شما را رقم بزند این آزمون گاهی اوقات تغییراتی دارد بنابراین باید هر سال دفترچه را به طور دقیق مطالعه کنید و از مشاوران حرفه ای برای موفقیت در این آزمون خدمات مشاوره دریافت کنید.

همچنین برای موفقیت در کنکور فنی حرفه ای، باید برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید و از منابع مناسب و معتبر برای مطالعه استفاده نمایید. در کنار تمامی موارد گفته شده اطلاع از نقاط قوت و ضعف خودتان، آشنایی با شیوه های صحیح مطالعه و تست زنی می تواند در نهایت به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

یافتن منابع مطالعاتی مناسب و نوشتن یک برنامه اصولی و حرفه ای کاری دشوار است و نیازمند این است که از مشاوران حرفه ای برای این کار کمک بگیرید. مشاوران خبره و متخصص مرکز مشاوره آویژه می توانند به شما در تمام مراحل آماده سازی برای کنکور فنی و حرفه ای، راهنمایی های کلیدی ارائه کنند.

ما معتقدیم که هر دانش آموز، با توجه به شرایط و استعدادهای خود، نیاز به یک برنامه ریزی شخصی و متفاوت دارد تا به موفقیت برسد. با توجه به متفاوت بودن فاکتورهای مختلف نظیر منابع مطالعاتی، استعدادها، نقاط قوت و ضعف و زمان در دسترس دانش آموزان امکان ارائه یک برنامه مشترک برای همه ی آنها امکان پذیر نیست.

ما در مرکز مشاوره آویژه به شما کمک می کنیم تا با برنامه ای اصولی در مسیر کنکور کاردانی به کارشناسی حرکت کنید. همچنین مشاوران خبره آویژه شما را با شیوه های صحیح مطالعه، تست زنی، مدیریت زمان، کنترل استرس و اضطراب آشنا خواهند کرد تا با خیالی اسوده برای آزمون آماده شوید.

نکته مهمی که در بسیاری از موارد برای موفقیت دانش آموزان الزامی است استفاده بهینه از زمان باقی مانده و شروع در زمان مناسب است. پس زمان را از دست ندهید و از این مزیت رقابتی به بهترین شکل استفاده کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید و با مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه رشته خود صحبت نمایید.

رشته های مورد پذیرش در کنکور فنی و حرفه ای سال 1403

قطعا همه داوطلبان قبل از ثبت نام نیاز به اطلاعات مربوط به رشته های موجود در دفترچه راهنما، دروس امتحانی و ضرایب آنها خواهند داشت. صحت این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند بر نتیجه نهایی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

مشاوران مرکز مشاوره حرفه ای آویژه آماده هستند تا به تمامی سوالات دانش آموزان در رابطه با منابع کنکور فنی و حرفه ای، تعداد سوالات، ضرایب و… به صورت دقیق پاسخ دهند. رشته ها، منابع امتحانی و ضرایب دروس در جدول زیر آورده شده است. درصورتیکه هر نوع سوالی در این زمینه برای شما ایجاد شد حتما با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. ما آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستیم.

نام رشتهدروس امتحانیضرایبتعداد سوالاتمنابعدروس عمومی کنکور فنی و حرفه ای سال 1403دروس عمومی340تعلیمات دینی 3فارسی 3زبان خارجی 1 و 2عربی 3منابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای — رشته الکتروتکنیک ۱۴۰۳درس های شایستگی پایه635ریاضی 1 و 2 و 3شیمیفیزیکدرس های شایستگی غیر فنی320الزامات محیط کارکاربرد فناوری های نوینکارگاه نوآوری و کارآفرینیاخلاق حرفه ایدرس های شایستگی فنی1265دانش فنی پایهدانش فنی تخصصیطراحی و سیم کشی برق ساختمان های مسکونیطراحی و نصب تاسیسات جریان ضعیفطراحی و نصب تاسیسات حفاظتی و ساختمان های هوشمندکابل کشی و سیم پیچی ماشین های الکتریکینصب و تنظیم تابلوهای برق فشار ضعیفطراحی و اجرای رله های قابل برنامه ریزیمنابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای — رشته کامپیوتر 1403درس های شایستگی پایه635ریاضی 1 و 2 و 3شیمیفیزیکدرس های شایستگی غیر فنی320الزامات محیط کارکاربرد فناوری های نوینکارگاه نوآوری و کارآفرینیاخلاق حرفه ایدرس های شایستگی فنی1265دانش فنی پایهدانش فنی تخصصینصب و راه اندازی سیستم های رایانه ایتولید محتوای الکترونیک و برنامه سازیتوسعه برنامه سازی و پایگاه دادهپیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وبنصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزارتجارت الکترونیک و امنیت شبکهمنابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای — رشته مکانیک خودرو ۱۴۰۳درس های شایستگی پایه635ریاضی 1 و 2 و 3شیمیفیزیکدرس های شایستگی غیر فنی320الزامات محیط کارمدیریت تولیدکارگاه نوآوری و کارآفرینیاخلاق حرفه ایدرس های شایستگی فنی1265دانش فنی پایهدانش فنی تخصصیسرویس و نگهداری خودروهای سواریتعمیرات مکانیکی موتورتعمیرات گیربکس و دیفرانسیلتعمیرات سیستم تعلیقفرمان و ترمز خودروتعمیرات سیستم سوخت و جرقهتعمیرات سیستم های برقی خودرومنابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای — رشته حسابداری 1403درس های شایستگی پایه635ریاضی 1 و 2شیمیفیزیکدرس های شایستگی غیر فنی320الزامات محیط کارمدیریت تولیدکارگاه نوآوری و کارآفرینیاخلاق حرفه ایدرس های شایستگی فنی1265دانش فنی پایهدانش فنی تخصصیحسابداری وجوه نقد و تحریر دفاتر قانونیحسابداری خرید و فروشحسابداری حقوق و دستمزدحسابداری اموال و انبارحسابداری بهای تمام شده و مالیاتیحسابداری تهیه و تنظیم صورت های مالیمنابع دروس اختصاصی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته تربیت بدنی ۱۴۰۳درس های شایستگی پایه635ریاضی 1 و 2شیمیفیزیکدرس های شایستگی غیر فنی320الزامات محیط کارکاربرد فناوری های نوینکارگاه نوآوری و کارآفرینیاخلاق حرفه ایدرس های شایستگی فنی1265دانش فنی پایهدانش فنی تخصصیپرورش مهارت های جسمانی حرکتیتوسعه مهارت های چابکی ذهنیتوسعه مهارت های حرکتی با توپتوسعه مهارت های رزمی هدفیتوسعه سلامت و سبک زندگی با ورزشعملیات تکمیلی اصلاحی ورزش ها

بهترین رشته فنی و حرفه ای در سال 1403

قطعا همه ما با مطالعه و بررسی رشته های مختلف برای ادامه تحصیل کمی گیج خواهیم شد. کدام رشته برای ما مناسب تر است؟ کدام رشته ها بهترین انتخاب در بین سایر رشته ها هستند؟ بازار کار کدام رشته بهتر است و درآمد بهتری خواهیم داشت؟

سوالاتی از این دست برای همه ما پیش خواهد آمد. بهتر است برای دریافت پاسخ صحیح سوالات خودتان از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید. نکته مهم در رابطه با رشته های پرطرفدار آزمون فنی و حرفه ای این است که بهترین رشته برای شما رشته ای است که به آن علاقه مند هستید و استعداد و توانمندی لازم برای انجام آن به بهترین شکل را دارا می باشید.

مشاوران خبره آویژه با درنظر گرفتن مواردی مثل علایق شما، استعدادهایتان، بازار کار و بسیاری از موارد دیگر گزینه های مناسب را برای ادامه تحصیل به شما ارائه خواهند کرد. در طی چند سال اخیر و با توجه به بازار کار برخی از رشته ها از جذابیت بیشتری برای دانش آموزان برخوردار هستند.

برخی از این رشته های پرطرفدار شامل موارد زیر می باشند:

  • جوشکاری
  • طراحی دوخت
  • کامپیوتر
  • گرافیک فنی
  • نقشه برداری
  • هتلداری

توجه داشته باشید که برخی از رشته هایی که طرفداران زیادی دارند بدون آزمون هستند. برای اطلاع دقیق از لیست این رشته های پرطرفدار و با درآمد مناسب و نحوه پذیرش در آنها ( با آزمون/ بدون آزمون) بهتر است همین حالا با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید تا مشاوران ما با در نظر گرفتن شرایط، علایق و استعدادهایتان، شما را به درستی راهنمایی نمایند.

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما