محل لوگو

آگاهی از مشاوره کنکور ارشد روانشناسی


شرايط عمومي و اختصاصي ثبت نام در کنکور روانشناسی

به ندای درون خود گوش فرادهید و اگر علاقه و استعداد خود را در زمینه روانشناسی می‌دانید، با کمک مرکز مشاوره آویژه، مسیر خود را در این رشته پرمخاطب بیابید. ما در این مسیر پرفراز و نشیب در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه خدمات مشاوره تخصصی، به شما در رسیدن به اهدافتان یاری برسانیم.

متخصصان ما در مرکز آویژه با سال‌ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه مشاوره تحصیلی، به خوبی می‌دانند که قبولی در کنکور ارشد روانشناسی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و پشتکار شبانه‌روزی و استفاده از منابع و روش‌های درست مطالعه است. به همین دلیل، با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای تک تک شما داوطلبان گرامی، خدمات مشاوره خود را به صورت کاملاً هدفمند ارائه می‌دهیم.

امروزه با توجه به بالارفتن میل به تحصیل در بین دانشجویان در رشته های مختلف، میزان شرکت کنندگان ازمون های ارشد در تمامی رشته ها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

قطعا با بالارفتن جمعیت شرکت کنندگان در کنکور ارشد میزان رقابت هم افزایش یافته است. بنابراین عملکرد حرفه ای و با کمترین خطا می تواند برای موفق شدن بسیار موثر باشد.

این عملکرد حرفه ای فقط با دریافت مشاوره های حرفه ای و برنامه ریزی دقیق امکان پذیر است در غیر این صورت ممکن است نتایج مورد نظر دانشجویان حاصل نشود.

بنابراین یافتن یک مجموعه حرفه ای و با سابقه در زمینه خدمات مشاوره بسیار مهم است. مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز معتبر و حرفه ای ارائه کننده خدمات مشاوره در تمام سطوح تحصیلی از ابتدایی تا مقطع دکتری است.

مشاوران خبره و با تجربه این مجموعه با سال ها تجربه، اطلاعات و متد به روز بهترین راهکارها را برای رسیدن به اهداف شما ارائه می کنند. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

چرا مرکز مشاوره آویژه؟

مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز معتبر و حرفه ای در زمینه مشاوره است که خدمات متنوعی در زمینه مشاوره، برنامه ریزی و استعدادیابی ارائه می کند. موسسه مشاوره آویژه به ارائه خدمات حرفه ای و متناسب با نیازهای داوطلبان آزمون کنکور در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری شناخته می شود.

اگر شما هم می خواهید با خیالی آسوده برای کنکور ارشد روانشناسی اماده شوید همین حالا با ما تماس بگیرید و با مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه روانشناسی صحبت کنید.

ما در مرکز مشاوره آویژه با ارائه راهنمایی های اصولی در کنار برنامه های کاربردی و مناسب شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهیم کرد.

پونزبرخی از ویژگی های مشاوره آویژه عبارتند از:

کارشناسان متخصص در رشته های مختلف: حضور کارشناسان و مشاوران متخصص در رشته‌های مختلف کنکور ارشد یکی از نقاط قوت ما است. تخصص و تجربه مشاوران آویژه به موفقیت داوطلبان کمک می کند. شما با استفاده از تجربیات یک مشاور خبره روند مطالعاتی مطلوب، مدیریت زمان و استرس را فرا خواهید گرفت.

برنامه آموزشی گسترده: ارائه برنامه آموزشی جامع و گسترده که تمامی دروس و مباحث مرتبط با کنکور ارشد را پوشش دهد و در کنار آن تعادل بین زمان مطالعه و استراحت را حفظ کند کاری تخصصی و دشوار است. مشاوران آویژه با در نظر گرفتن موارد مختلفی مانند منابع در دسترس، توانایی ها و استعدادهای داوطلبان، نقاط ضعف و قوت آنها، زمان باقی مانده تا آزمون و … برنامه ای کاربردی و عملی ارائه می نمایند. پس با خیالی اسوده با ما تماس بگیرید.

کنترل و ارزیابی روند و میزان پیشرفت: ارزیابی برنامه در فواصل زمانی مشخص به صورت صحیح کمک می کند تا مشکلات برنامه به درستی مشخص شده و اصلاح شود. این کار به پیشرفت سریع تر داوطلبان در مسیر کنکور کمک می کند.

مشاوره در انتخاب رشته: تمامی مراحل کنکور ارشد از قبل آزمون تا زمان انتخاب رشته مهم است. توجه داشته باشید که یک انتخاب رشته مناسب شانس شما را برای دریافت بهترین نتیجه و قبولی در بهترین دانشگاه افزایش خواهد داد. مشاوران آویژه با سال ها تجربه در این زمینه بهترین انتخاب برای شما هستند. پس اگر می خواهید به اهداف خود و قبولی در یک دانشگاه معتبر برسید فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

آموزش تکنیک‌های مدیریت زمان : آزمون کارشناسی ارشد نیازمند یادگیری تکنیک های مدیریت زمان است. مشاوران ما در آویژه به شما آموزش خواهند داد تا از مهمترین فاکتور ممکن یعنی زمان به درستی استفاده کنید.

کتب و منابع آموزشی با کیفیت: یکی از مهمترین پایه های موفقیت در ازمون ارشد روانشناسی و سایر رشته ها استفاده از منابع مطالعاتی خوب و مناسب است. با توجه به تنوع بالای کتب و منابع آزمون انتخاب کمی دشوار است و ممکن است داوطلبان کمی گیج شوند. اما نگران نباشید ما در موسسه آویژه در کنار شما هستیم تا بهترین منابع را به شما معرفی کنیم.

پشتیبانی حرفه ای و ارتباط مستمر با داوطلبان: برقراری ارتباط مستمر با داوطلبان به منظور نظارت بر روند مطالعاتی و میزان موثر بودن برنامه مطالعاتی یکی دیگر از مزایای این مجموعه است. هر زمان که نیاز به راهنمایی دارید ما در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه مشاوره به موقع و صحیح، مسیر را به درستی طی کنید.

شرایط و مدارک لازم برای کنکور کارشناسی روانشناسی 1403

پونزمدارک مورد نیاز برای ثبت نام

  • شماره سريال كارت اعتباري
  • كارت ملي و شناسنامه
  • فايل عكس اسكن شده
  • کد وضعيت نظام وظيفه (متقاضيان مرد)
  • كد و نام مجموعه امتحاني اول (اصلي) و كد و نام مجموعه امتحاني دوم (شناور)
  • معدل مقطع كارداني و كارشناسي نا پیوسته یا کارشناسی پیوسته
  • كد پيگيري 12 رقمي مربوط به سهميه ايثارگران و رزمندگان
  • كد 13 رقمي مربوط به متقاضيان غيرايراني
  • كد رشته تحصيلي در مقطع كارشناسي، تاريخ ورود به دانشگاه در مقطع كارشناسي، تاريخ دريافت مدرك كارشناسي و كد محل تحصيل با دريافت مدرك كارشناسي
  • كد پستي محل سكونت و كد شهرستان براي تعيين حوزه امتحاني

شرايط عمومي و اختصاصي ثبت نام در کنکور روانشناسی 1403:

متقاضيان لازم است داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل باشند. در صورتیکه هر کدام از شرایط عمومی و اختصاصی توسط داوطلبان احراز نشود، امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد برای آنها وجود نخواهد داشت.

پونزشرایط عمومی و تخصصی به شرح زیر است:

شرايط عمومي:

  • اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان مورد پذیرش در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
  • داوطلب موظف است تا برائت خود را از انجام دادن واجبات و پرهيز كردن از محرمات اعلام نماید.
  • داوطلب نباید سابقه عضویت در گروه ها و فرقه‌ های فراماسونري و اعقاب آنها را در کارنامه داشته باشد.
  • عدم احراز فساد اخلاقي.
  • داوطلب نباید به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال اقدام نموده باشد.
  • داوطلب نباید سابقه هیچ گونه عناد و دشمنی نسبت با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشته باشد. لازم به ذکر است که در صورتي كه متقاضي سابقه دشمنی با نظام جمهوري اسلامي داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.

شرايط اختصاصي:

  • براساس مصوبه جلسه شوراي برنامه ريزي آموزش عالي به فارغ التحصيلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي معتبر خارجي كه به دليل كيفيت (اعتبار دانشگاه و محتواي درسي) به مدرك فارغ التحصيلي ارزشيابي شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده مي شود كه در اين آزمون ثبت نام و شركت كنند. بديهي است در صورت پذيرفته شدن، چنانچه حداقل 80 درصد نمره حد نصاب گزينش آزاد در مجموعه امتحاني و در سهميه آزاد (غير از كد رشته محل هاي بورسيه و هر نوع سهميه ديگر) را كسب كنند، عنوان معادل از مدرك تحصيلي آنان حذف و مجاز به ادامه تحصيل خواهند بود.
  • دانشجويان سال آخر و دانش آموختگان مقطع كارشناسي پيوسته يا ناپيوسته كه از تاريخ 1386/6/31 به بعد فارغ التحصيل شده اند، در صورتيكه معدل آنان كمتر از 12/00 باشد، حق ثبت نام و شركت در اين آزمون را ندارند.
  • داشتن مدرك كارشناسي (ليسانس) يا كارشناسي ارشد (فوق ليسانس يا دكتري حرفه اي) يا اشتغال به تحصيل در سال آخر مقطع كارشناسي (با فارغ التحصيلي حداكثر تا تاريخ1403/6/31) كه مدرك مذكور مورد تأييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي يا وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي باشد. در ضمن در صورت قبولي در رشته هايي كه پذيرش آنان از نيم سال دوم سال تحصيلي 1403-1404 آغاز مي شود به شرط دريافت مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد يا دكتري عمومي تا تاريخ ،1403/11/30 ثبت نام و ادامه تحصيل بلامانع است.
  • پذيرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رايگان بايد برابر طول مدت تحصيل مقطع كارشناسي ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلي كه دولت در صورت نياز تعيين مي كند به خدمت اشتغال ورزند.

مراحل ثبت نام کنکور روانشناسی

  • برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در ابتدای وارد سایت org و برای دانشگاه آزاد وارد سایت azmoon.org شوید.
  • دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد را دانلود کنید. بهتر است برای جلوگیری از بروز اشتباه دفترچه را مطالعه نمایید.
  • شرایط و ضوابط را به درستی مطالعه کنید.
  • بعد از بررسی کامل دفترچه، فرم انتهای دفترچه را به دقت پر کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده کنید (اسکن تمامی مدارک و عکس را آماده کنید)
  • عکس داوطلب باید در ابعاد 3*4 بوده و با فرمت jpg باشد. عکس باید با بک گراند سفید بوده و اثری از جای منگنه یا مهر روی آن باشد. بانوان محترم موظف به رعایت شئونات و حجاب اسلامی در عکس می باشند.
  • هزینه‌های ثبت نام را پرداخت کنید.
  • فرم اینترنتی را پر کنید و برای اطمینان از صحت اطلاعات یکبار آن را از ابتدا تا انتها چک نماید.
  • فرم را تایید کرده و کد رهگیری 12 رقمی که در مرحله بعد نمایان می شود ذخیره کنید و تا زمان انتشار نتایج آن را نزد خود نگه دارید.

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 3

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما